2011. december 10., szombat

A siker titka

Út a gazdagsághoz/gazdagodáshoz 6 lépésben
.
A program, amelyet ajánlok – és amely mindössze azt a stratégiát foglalja magában, amely az én számomra, az ismerõseim, valamint azok számára, akiknek a mentora voltam, mûködött –, hat önálló lépésre bontható:

1. lépés: Szembesülnöd kell néhány kemény ténnyel.
Soha nem fogsz meggazdagodni attól, ha folyamatosan megtakarítod minden havi bevételed 10%-át. És nem lehetsz olyan naiv, hogy a céged vagy az állam nyugdíjtervére hagyatkozol, hogy eltartsanak öreg korodra. Ezt neked magadnak kell megoldanod.

2. lépés: Tervet kell készítened a meggazdagodáshoz.
Nem elég, ha csak vágyakozol a gazdagságra, azt meg is kell tervezned … részleteiben is, idõbeni bontásban.

3. lépés: Ki kell fejlesztened magadban a gazdagok szokásait.
A gazdagok sok mindenben különböznek az átlagemberektõl, nem csupán a pénzükben. Léteznek speciális viselkedési módok, amelyek minden valószínûség szerint gazdagabbá tesznek, éppen úgy, mint ahogy más viselkedési módok szegényebbé.

4. lépés: Meg kell növelned a bevételeidet – méghozzá radikálisan.
Felejtsd el a 3-4%-os fizetésemeléseket. Elérhetõ 25 vagy 150%-os bevétel növekedés is. És ez még csak a kezdet.

5. lépés: Automatikusan kell gazdagodnod ... még akkor is, amikor éppen alszol.
A gazdagodás nem arról szól, hogy egyszerûen csak nõ a bevételed. A gazdagodás valódi titka a saját tõke növelése. Mindez megoldható anélkül, hogy a napi munkádat feladnád.

6. lépés: Korán visszavonulhatsz – ha akarsz.
Én magam nem hiszek a visszavonulásban. Nem igazán hiszek. Ennek az lehet az oka, hogy én szeretem a munkámat, és e nélkül nem is élvezném az életet. Az azonban, hogy a visszavonulásod évei alatt mit csinálsz, hol élsz, és hány órát dolgozol, az teljes mértékben és egyedül csak tõled függ. Ellenõrzést kell gyakorolnod az életed fölött.

Bár az utazásod úgy kezdõdik, hogy megteszed egymás után az elsõ két lépést, a többi négyet már szimultán módon, párhuzamosan is megteheted.

A JELENTÕS VAGYON VISZONYLAG RÖVID IDÕN BELÜLI LÉTREHOZÁSÁNAK EGYETLEN REÁLIS MÓDJA

Michael Masterson
A vagyonépítés az én megközelítésemben azt jelenti, hogy megcsinálni egy szerény mennyiséget mindenbõl, ami mûködik, egy jól kidolgozott tervet követve, amely egyidejûleg fókuszál mind a bevétel, mind a tõke növelésére.

Nem vagyok elfogult egyik befektetési mód irányában sem, a többi lehetõséggel szemben. Nagyon szeretem az ingatlanokat, de nem csak ezzel foglalkozom. Befektetek részvényekbe és kötvényekbe – és figyelemre méltósikereket értem el ezen a területen (fõleg a konzervatív befektetések terén) is, szakértõnek azonban aligha nevezhetném magam. Jól tudom segíteni mások üzletének elindítását, de rájöttem, hogy ezt nem mindenki képes jól megcsinálni. Nagyon szeretem a magas passzív jövedelmet eredményezõ befektetésekkel járó izgalmakat is, de észrevettem, hogy ezek közül sokan egyáltalán nem olyanok, mint amilyennek eleinte mutatkoznak.

Automatikus Gazdagság programom célja,
                                 hogy segítséget adjak a következõ három területen:
1. Nettó bevételeid drámai és gyors növelése;
2. Vagyonépítõ készséged és szokásaid kifejlesztése, hogy automata vagyonépítõ gépezetté alakítsd magad;
3. Annak lehetõvé tétele, hogy korán visszavonulhass – persze csak akkor, ha ezt választod.
Meggyõzõdésem, hogy el tudod érni ezeket a célokat 7-15 éven belül. Esetleg mindezt még hamarabb is teljesítheted. Számos ember, akiket személyesen segítettem, azt a célt tûzte ki magának, hogy 7-10 éven belül eléri az elsõ millióját, és nagyon meglepõdtek, amikor ez az elvárásuk már 2-3 év múlva megvalósult.
(Michael Masterson)